جوک های دابل اس


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سلام اینم جوک های دابل اسی راستش من اصلاااااااااااااااااااااخنده ام نگرفت اینوتووبلاگ عشق=کره دیدم گفتم برای وقت گذروندن بذارم تووبلاگم همه مطلبوکپی کردم واین خندونکامال من نیست

دختر : چیکار میکنی عزیزم ؟
پارک جونگ مین : دارم شیر یا خط میندازم !
دختره: اگر شیر اومد تو ظرفها رو میشوری ، اگه خط اومد من میرم میخوابم !

دختره: اگه امشب نيايي بريم خونه مامانم ديگه منو نمي‌بيني!
کیم کیو جونگ:جدی می گی؟چطور مگه؟!
دختره: واسه اينكه چشمهاتو درمي‌آرم!

پارک جونگ مین: عزیزم همیشه صحبت کردن با تلفنت چند ساعت طول می کشید اما این بار فقط یه ساعت صحبت کردی. معلومه که هوای جیب شوهرتو داری!
دختره: نه بابا 
جوک نگو واسه خودت، شماره رو اشتباهی گرفته بودم!!!

دختره : بازم جلو جمع به من گفتی نادون؟
کیم کیو جونگ: ببخشید عزیزم! نمی دونستم این
راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!

 

عزیزم! دیشب خواب دیدم برای تولدم یه انگشتر الماس بهم هدیه دادی. فکر می کنی تعبیرش چیه؟!
پارک جونگ مین: عزیزم! تا دوشنبه صبر کن معلوم می شه!
روز دوشنبه جونگی پاکتی به دختره می ده، دختر وقتی با شوق پاکت رو باز می کنه، داخل پاکت، یک کتاب تعبیر خواب پیدا می کنه!

دختره: عزيزم امروز دومین سالگرد ازدواج ماست. دوست داري چکار کنيم؟
کیو: بيا و بیاد این 2 سال 2 دقیقه سکوت کن

 

موقع خواب :
پارک جونگ مین : گوشیارو کجا گذاشتی ؟
دختره : بالا سرت !
پارک جونگ مین : چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟
دختره : چونکه سرطانزاست !
یعنی عشق میچکه !!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ♥ 15:58 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ